Pages

Tuesday, November 6, 2012

jejaka idaman...

mane korang rasa lebih sedap bunyi nya??
sudah tentu yang asal...
tapi apa kurang lagu jejaka idaman versi 2.0...
2-2 pun sedap saja apabila didengar...
apa kata kawan-kawan semua...
jom kita layan...


Oh sayang... 
Engkaulah jejaka idaman 
Akulah yang menanti 
Menyayangi

Seperti... 
Embun dingin di pagi hari 
Akulah bunga dibasahi 
Begini...

Kan ku genggam bara yang membara 
Begitu ku teruskan jua 
Agar cinta tidak terpisah 
Akhirnya

Malu ku bukan kerana paksa 
Senyum ku benar-benar rela 
Resah hati lagi merindu 
Di kalbu

Oh sayang... 
Engkaulah jejaka idaman 
Akulah yang paling menanti 
Ku pasti...


.

Oh sayang
Engkaulah jejaka idaman
Akulah yang menanti
Menyayangi

Seperti
Embun dingin di pagi hari
Akulah bunga di basahi
Begini

Apa saja yang kau mahu
Apa saja yang kau perlu
Katakanlah pada diriku
Aku bunga idaman mu

Telah ku jumpa yang aku tunggu
Cinta pertama depan mataku
Telah ku jumpa yang aku tunggu
Perangkap jiwa sekelip mata

Depan mata ku lihat dia
Mahukah kamu jadi pujangga
Bulan jadi saksinya
Engkaulah jejaka idamanku

Bawakan hati mu
Mengalah bersamaku
Bawakan hati mu
Mengalah bersamaku

Oh sayang
Engkaulah jejaka idaman
Akulah yang menanti
Menyayangi

Seperti
Embun dingin di pagi hari
Akulah bunga di basahi
Begini

Bawakan hati mu
Mengalah bersamaku
Bawakan hati mu
Mengalah bersamaku

Telah ku jumpa yang aku tunggu
Cinta pertama depan mataku
Telah ku jumpa yang aku tunggu
Perangkap jiwa sekelip mata

Akulah jejaka baru
Perlahan dengan kata-kata aku maju
Laju..dah lama aku perhatikan
Kau mencuit hati..kau mencuri hati

Simpan perasaan kau mencuri perhatian
Bukan permainan bukan cerita cereka
Selalu termenung uh..membuat aku terleka
Realiti dan mimpi dua-dua aku terlena

Ku rasa gelisah..mungkin tak selesa
Belajar rajin-rajin..aku nak periksa
Harap lulus..kau punya aku
Dua-dua tapi kau punya satu

Istimewa juga jadi idaman
Cinta bukan begini..bukan kesilapan
Kamu indah citrawarna
Kau penakut aku dan sebenarnya..

Oh sayang
Engkaulah jejaka idaman
Akulah yang menanti
Menyayangi

Seperti
Embun dingin di pagi hari (ENGKAULAH JEJAKA)
Akulah bunga di basahi (ENGKAULAH JEJAKA)
Begini (ENGKAULAH JEJAKA IDAMAN)

No comments:

Post a Comment