Pages

Monday, February 28, 2011

doa....

Ya Allah! Aku mohon pemilihan Mu menerusi pengetahuan Mu dan aku mohon kekuatan Mu menerusi kudrat Mu serta aku minta pada Mu sebahagian dari limpah kurnia Mu yang sangat besar. Sesungguhnya Engkau amat berkuasa sedangkan aku tidak berkuasa, Engkau amat mengetahui sedangkan aku tidak mengetahui dan sesungguhnya Engkau amat mengetahui segala yang ghaib. Ya Allah kiranya Engkau mengetahui bahawa perkara ini adalah baik bagiku dalam urusan agama ku juga dalam urusan penghidupan ku serta natijah pada urusan ku, kini dan akan datang, maka tetapkan lah ia bagi ku dan permudahkanlah ia untukku, serta berkatilah daku padanya. Dan kiranya Engkau mengetahui bahawa perkara ini membawa kejahatan kepadaku dalam urusan agamaku, juga dalam urusan penghidupanku dan natijah urusanku, kini dan akan datang, maka elakkanlah ia dariku dan tetapkanlah kebaikan untukku sebagaimana sepatutnya, kemudian jadikanlah daku meredhainya.

doa nie memang saye tujukan untuk awak...
=)

Saturday, February 26, 2011

agensi mencari jodoh....

Friday, February 25, 2011

mari kita gelak sekejap....














walau macam mana pown aku paling suke gamba no satu... kalo da suke kat anak dare orang masuk meminang aje lew... nanti kene kebas... putih mate hang... hehehehe...

Monday, February 21, 2011

benar belaka...

Sunday, February 20, 2011

sun in the rain....

Just like a mentor I drive to your spirit
I go I know I fall in the right time
Why can't you see that your life is a lyric
Of love to go keep it all right now

Ever and ever your route is a good friend
Always and always the fate is in your hands
I can tell you baby don't you believe it's my heart
Talking true

Sun in the rain music is the pain
Wind blowin' on your face
Be yourself dancing again to your happy days
Stars on the way and another day shine on somebody
Be the one they'll be shining forever

Sun in the rain music in the pain
Wind howling on your face
Be yourself sailing away to your winning days
Stars ev'ryday in a better way smile on to somebody
Be the one they'll be smiling forever

Take all your courage and sail to your feelings
And go you know today is a good day
Feet in the sand but your mind will be touching

Friday, February 18, 2011

Thursday, February 17, 2011

panas baran...

kecik comel molek aje.. tapi??? amboi garangnyer... agak-agak bile tengah berasap tu pegi amik wudhuk ye... sejuk sket ati tu mungkin ini dapat membantu... zikir juge merupakan salah satu alternatif laen... selamat mencube... mesej ini sememangnya ditujukan untuk awak... heee.... =)

Monday, February 14, 2011

10 SEBAB JANGAN BERCINTA DENGAN SUAMI ORANG!

  1. SI DIA TIDAK AKAN BERANI MEMBUAT SEBARANG KOMITMEN DENGAN KAMU
  2. SANGGUP MENIPU ISTERINYA
  3. HUBUNGAN SECARA SULIT
  4. LELAKI LEBIH BERUNTUNG
  5. MAMPUKAH KAMU MENCINTAINYA?
  6. SI DIA AKAN HILANG HORMAT TERHADAP KAMU
  7. PEMUSNAH RUMAH TANGGA ORANG LAIN
  8. KAMU MENIPU DIRI SENDIRI
  9. BERWASPADALAH DENGAN “BOOMERANG KESALAHAN
  10. MASA ITU EMAS! DAN KAMU TIDAK SEPATUTNYA MENSIA-SIAKANNYA
mahu baca lebih lanjut???

Sunday, February 13, 2011

melankolik untuk cinta....

aku ingin bersama mu...
dan aku ingin disamping mu...
kerana diri ini kesepian....

dan ku pasti...
kau lah satunya...
untuk ku ini..
usah kau bermain cinta ku....
jujur hati mu ku perlu....
untuk ku teruskan ceritera cinta ini...

kehidupan ini...
mimpi indah....
jika kau tidak berdusta...
cinta ini bagaikan syurga...
aku impikan kabahagian...
bukan kecurangan dari mu...
hidup ini satu dugaan...

tak pernah kau merasa...
berada di tempat ku...
jangan kau berselindung...
lari dari ku...
jauh hati mengingatkan keperitan...
yang menyakitkan cinta kita ini...

untuk ku teruskan cerita cinta ini...

p/s: mintak maaf ye asboon kalo ade salah lirik... lagu nie sangat besh....

Saturday, February 12, 2011

10 Reasons Facebook Is For Losers

  1. Facebook specializes in bringing people together with their former classmates
  2. Facebook's interface sucks
  3. The Wall
  4. Facebook is a time waster
  5. Everybody lies on Facebook
  6. Why would I want to network with my sister, co-workers or customers in the same place?
  7. Facebook is full of middle aged people trying to hook up with that guy or girl from high school that for some reason, they think has frozen in time and still looks like they did when they were 17
  8. Facebook is the MySpace of 2010
  9. Your Facebook membership serves only to make the owners rich with your self absorbed content. You get nothing for your work
  10. 10 years from now, you will be embarrassed about all the stuff you put on Facebook
mahu baca lagi???

Thursday, February 10, 2011

10 signs youre too stupid to be on facebook

  1. Depressing Status Updates
  2. Profile Pic Is Your Dog
  3. You’re Begging Your Friends For Cows To Play FarmVille
  4. Unaware Everyone Can Read Your Wall
  5. Your Facebook Profile Pic Is Over A Decade Old
  6. You Take Your Own “How Well Do I Know Me” Test And Get An 78
  7. You’re A Fan Of Sarah Palin
  8. You Get A Buzz From Sending Drink Requests
  9. Hacking Movie Quotes Or Music Lyrics For Your Status Updates
  10. Laughing At Your Own Status Updates
aku tak cakap macam nie... ape la masalah dia... let us live our own life la dude....

info yang sangat cool...

Bukak Microsoft Word korang.Taipkan dalam huruf besar, Q33 NY(no. pesawat langgar WTC).Tukar saiz font tu kepada saiz 48. Korang highlightkan Q33 NY tu kemudian tukar kepada font WINGDINGS.






Apa yang korang nampak?Kebetulan atau dirancang??


Wednesday, February 9, 2011

gamba-gamba terbaek....


gamba-gamba yang diambil dan ianya dianggap cantik (oleh aku) hehehehe.....


















smart kan??? heeee...

Tuesday, February 8, 2011

mengorat atau dimengorat.....

ha... cube citer cube citer (cecite cecite)... hahahaha... ape nak jadi dengan dunia skang nie??? baru aku tau perasaan seorang perempuan apabila mereka dingorat oleh jantan-jantan yang ade di muke bumi allah nie sebab ade sorang awek nie sibuk dok ngorat aku... klaka kan??? memang klaka pown aku pown pikir tak de kacak sangat pown aku nie tapi entahla orang da suke kan??? hehehehe.... tengok la dulu macam mane kalo betul jodoh aku dengan dia kawen gak aku... heeeee.... (gatai no)... sekian.

Saturday, February 5, 2011

drag at cyberjaya 05022011...





sangat best... walaupown tak minat drag sebenarnyer (lebih kepada drif -poyo giler sial) hahahaha....

Friday, February 4, 2011

mari kita undi SUMMER ON SEPTEMBER....


undi summer on september...
sila klik link di bawah ye untuk undi band ini....
http://apps.facebook.com/astrogbob/?ref=bookmarks&count=0

nak tengok diorg perform...
ini videonya...



mari kita pastikan band ini ke final...
yarh....

Thursday, February 3, 2011

penghinaan indonesia = babi terhadap malaysia....












apakah masalah mereka sebenarnya??? kita telah banyak membantu negara mereka... disebabkan kalah dengan malaysia pada piala suzuki tempoh hari mereka menghina malaysia sebegini rupa... memang dasar tidak mengenang budi...

something from yahoo mail 5

Change is coming and you are the cause of it all! It should be almost entirely positive, and you are sure to enjoy the benefits when they do come down. It may take a little longer than you hope.

Tuesday, February 1, 2011

belajar...