Pages

Wednesday, March 23, 2016

BATMAN V SUPERMAN: DAWN OF JUSTICE

disebabkan aku tak tau nak buat ape skang...
so aku nak review citer Batman v Superman: Dawn of Justice​ yang aku tengok semalam...

pertama:
plot citer yang agak lembab (patut la citer leh sampai 2 jam) hahahaha...

kedua:
Batman tembak orang jahat pakai pistol... ha??? dan ade gak part dia dok pakai senapang.. ha?????

ketiga:
costome Batman kali nie macam tak bape menarik perhatian macam sebelom nie... yang part dia lawan superman tu ok la...
ntah la macam boleh ditambahbaik lagi costume untuk siri yang akan datang...

keempat:
Batmobile untuk siri kali nie tak bape nak mengancam...

kelima:
Gal Gadot​ as wonder woman memang sebijik macam dalam katun... sesuai sangat dengan beliau...

Keenam:
name mak Batman​ dengan mak Superman​ same... "martha" menjadi punca batman tak jadi bunuh superman gune kryptonite... hmmm....

ketujuh:
superman mati kene tikam?? WTF???!!! hahahaha... kene tembak bagai tak mati siap kene bom neuklear lagi... pastu kene tikam mati... kamon la... tapi di penghujung cerita pasir kat kubur superman dok terapung (ye la tak kan superman mati) huhuhu...

kelapan:
jangan tunggu sampai abis movie yer konon macam Marvel​...
lain eh citer nie DC Comics​ punye... so mmg x de la citer kat ujung tu... aku dah tertipu semalam...
hahahaha...

untuk citer nie...
aku bagi 3 1/2 bintang... sebab jalan citer dia macam... hmmmm... errrrr... ntah la... ade part klakar di mana:

wonder woman:
i killed something from other universe before

superman: (looking at batman)
she is with u?

batman:
i thought she is with u...

hahahaha...
satu lagi part... yang batman selamatkan mak superman...

batman:
dont worry im your sons friend...

martha:
i figure it out from the cape...

hahahaha...
k tu aje...
panjang nau status aku...
boleh pegi tengok sendiri...
sekian...
trimas...




No comments:

Post a Comment