Pages

Monday, November 30, 2009

Aku Kurus???

macam tak percaye....
tapi itulah kate kawan2...
rase suke pown ade...
tapi aku da lame sangat tak jogging da...
macam mane leh susut lak badan nie....
bile dikenangkan balik...
mungkin sebab tension kowt..
ye la kan..
semenjak jadi student nie...
macam2 hal aku wat...
aku wat lecturer kecik ati dengan aku...
pening pale aku leh jadi mcm nie laks...
bukan tu aje ade bnd laen gak lagi...
kawan aku yang sowang nie mara lak dengan aku sebab ade kawan aku yang dia tak kenal kutuk dia kat myspace...
macam2 hal sem nie...
aku jadi tension...
frust ade..
sedih ade...
nak nangis pown ade...
macam2 ada la orang kate...
benda nie bile difikirkan balik...
macam tak ke mane pown...
diluah mati mak...
ditelan mati ayah...
(betul ke peribahasa aku nie)
allah saje yang tau keadaan aku skang nie....
mudah-mudahan..
sume yang jadi nie..
ade hikmahnyer....

1 comment:

  1. xpela kurus
    bkn jd masalh pun kn
    lelaki kurus kn hensem :)

    ReplyDelete