Pages

Thursday, December 10, 2009

3 sudah.... 1 sahaja lagi.....

3 ketas da jawab...
tinggal 1 aje lg...
yakni paper pengurusan sumber manusia ataupown lebih dikenali sbg HR (human resource)
kalo korg nak tau...
1 klas x bape nak konfiden nak jwb paper nie..
apatah lg aku....
aku kuiz pown fail...
midterm ari 2 aku antara paling rendah gak la... (sbb fail teruk kowt)
sbb paper nie...
carry mark (penilaian berterusan) aku jadi rendah...
n aku kene panggil utk dgr ceramah (sesi kene basuh) dgn KJ (ketua jabatan aka dekan) sbb PB aku rendah...
x psl2 aje..
x penah2 selama nie aku kene mcm nie....
utk paper nie aku x tau la...
PB aku skang nie ialah 53.8% aje....
nak A mmmg x dpt la...
tapi aku akan usehekan utk dpt paling tidak B+...
paper nie bukan susah tau sebenonyer...
tapi ade care sket mcm mane nak faham keadaan HR sebenar kat luar sane..
dia ikut logik aje sebenonyer...
itu lec ckp la...
PB paling tinggi klas aku pown 76.2% aje...
dia leh ckp mcm 2...
sape x riso beb...
giller riso...
aku mmg mengharapkan aku dpt jwb paper nie...
x mo ade C dlm slip aku nanti...
mau bebas drpd C...
jadi kwn2 DPM 5C...
same2 la kite dpt menjwb paper nie nanti...
smoga diberkati allah swt...
insyallah....

2 comments: