Pages

Friday, July 30, 2010

sebulan di Great Eastern Life Assurance Berhad...

sebulan aku bekerja dan tepat 30-07-2010 gaji aku pown masuk... aku tengok payslip tibe-tibe perasaan macam tak best mule bertalu-talu bertanyakan satu soalan di hati...
CUKUP KE GAJI BANYAK NIE??? hmmm... bukan la tak bersyukur... mase aku kije kat ICIMB dulu pown gaji banyak tu.... aku da ade pengalaman bekerja so aku patut dapat lebih daripada nie (aku nie macam la tak tau benda nie terang-terang kowt dalam kontrak hahaha)... so aku rase baek tak yah ade pengalaman kerja dan juga diploma yang baru aje aku dapat... macam tak berbaloi bile difikirkan balik.... tak pe lah aku cube untuk bertahan kat company nie dulu... ramadhan hampir tibe pastu syawal laks... (da konpom-konpom banyak pakai duit) pening pale aku bile dok pikir benda nie sume... ya allah kau murahkanlah rezeki hamba mu nie.... pemudahkanlah segala urusan ku... aku harap dapat better offer lepas nie.... allahuakhbar....

No comments:

Post a Comment