Pages

Sunday, October 10, 2010

menghabiskan minyak kereta aje....

da la aku majuk dengan awek aku... hahaha, gedik giller.. saje aje kan nak tengok reaksi dia... dia da mintak maaf pown... tau pown ko ye... kecik punye hal pown nak mara-mara ape la hang nie... jadi ari nie aku da janji dengan beliau untuk pegi ke kedai pengantin dekat ulu yam sane... tapi dia sibuk nak bawak kakak dia... aku bukan ape kakak dia kalo pegi mane-mane tak penah nak bawak dia... kalo dengan aku sibuk nak bawak kakak dia tu... pening pale aku la... dengan jalan jem nak pegi amik dia... jalan jem nak ke ulu yam lagi... argh... mlemang tension dowh almaklumla... kete manual memang tahap kesabaran kaki teruji... lalalala... sampai aje kat sane tanye la orang sebab tak tau kedai tu kat mane... sblom terlupe awek aku beriya sangat nak pegi kedai pengantin tu sebab ade iklan dia kat dalam majalah pengantin.... nak pegi tengok-tengok la barang dia kat sane macam mane... carik punye carik dan tanye punye tanye tak jumpe pown dan ade gak orang cakap tak penah nampak pown kedai tu kat sane... aiya... pelik heran nie... jadi di sebabkan kami semua tak de kredit jadi terpaksalah menggunakan telefon awam (lame gille tak gune dowh) untuk telefon kedai tu nak tanye kat mane kedainyer.... telefon aje "nombor yang anda dail tiada dalam perkhidmatan" apakah??? gile penat dowh... wujud ke tidak sebenarnya kedai itu... adakah mainan semata-mata... jadi kamu pulang dengan perasaan kecewa.... adakah disebakan aku tak ikhlas benda nie jadi??? mungkin... tadi nak solat asar pown tak sempat disebabkan kete banyak macam mane la nak cepat sampai... terpaksa qodo' aiya... macam-macam hal...

No comments:

Post a Comment