Pages

Saturday, January 1, 2011

02.01.2010

  1. permulaan 2011 amat tak menarik tahun nie....
  2. siang pegi lepak kat NZ dengan shahmim pastu pegi jalan-jalan wangsa walk....
  3. kat wangsa walk nampak laila tengah dating dengan balak dia, aku tak tego dia aku mesej aje "oit dating kat wangsa walk ek" hahahaha... kantoi dengan aku....
  4. aku beli benda alah nie untuk membolehkan aku cucuk pendrive kat kete aku... beli-beli rosak plaks... (sakit jiwe aku da la tak amik resit) argh.....
  5. malam aku ingat nak pegi tengok wayang tapi macam malas aje so aku pegi uptown setiawangsa beli sticker melaka dengan R3... heeee... bile aku nak tampal sticker R3 boleh terkoyak laks.... argh.....
  6. then aku dapat mesej dari seseorang dia mintak maap sebab tak dapat kua dengan aku semalam.. dengan alasan TERTINGGAL FON KAT UMAH.... hmmm.....
  7. lepas tu pegi lepak studio memang da lame giler tak lepak sane... drum kat sane da semakin besh... heeeee.....
  8. then lepak kat NZ lagi tapi NZ remaja la... hahahaha....
  9. program malam tadi diteruskan lagi dengan berjalan-jalan di sekitar kuala lumpur bersama dengan encik daniel.....
  10. lepak kat dataran merdeka tapi tak de ape pown kete aje banyak tapi tak de orang racing... hahahaha.....
  11. jadi pulanglah la kami selepas itu kerumah.....
  12. =/

No comments:

Post a Comment