Pages

Monday, July 9, 2012

ampunkan aku...

semoga aku cepat carik pengganti....



Redup matamu memandang wajahku
Jangan menangis
Memang benar dulu kunci hatiku
Ada padamu ooo

Aku kembali dimatamu kini
Bukan kerana kamu
Bukan niatku melara hatimu
Usah khuatir

Jika hariku melukai hati
Maafku pohon abadi
Kini dihatiku satu puteri
Yang pasti bukannya kamu oooo

Ampunkan aku
Seandainya engkau menangis lagi
Ampunkan aku
Memang aku bukan lelaki dulu
Ampunkan aku
Seandainya engkau masih merindu
Ampunkan aku
Mendung ini pasti akan berlalu

Redup matamu memandang wajahku
Jangan menangis
Kita lewati saat kau dan aku
Leka menari

Ampunkan aku
Seandainya engkau menangis lagi
Ampunkan aku
Memang aku bukan lelaki dulu
Ampunkan aku
Seandainya engkau masih merindu
Ampunkan aku
Mendung ini pasti akan berlalu

Ampunkan aku
Seandainya engkau menangis lagi
Ampunkan aku
Memang aku bukan lelaki dulu
Ampunkan aku
Seandainya engkau masih merindu
Ampunkan aku
Mendung ini pasti akan berlalu

Ampunkan aku

No comments:

Post a Comment