Pages

Sunday, July 8, 2012

the amazing spider man review....

disebabkan tadi klas abis awal... aku pown bercadang nak pegi usha citer the amazing spider man... ramai orang kate best so tergerak la ati aku nak pegi tengok citer nie...


pegi wangsawalk cun-cun dapat tiket pukul 1.45 (tak de la aku tunggu lame sangat) sementara nak tunggu citer nie mule... aku pown layan la dulu A&W memang syok weh... layan float rut beer... terbaik.... eh... kembali kepada citer asal... keseluruhan citer nie ok la... 4 bintang aku kasi... plot citer terlalu panjang... tapi yang nie lain sket dari citer katun dia... sebab still kene pakai sut... yang katun punye dia nak jadi spiderman pakai jam aje (mungkin canggih sangat jadi pihak produser tak mampu nak wat) hahahaha...


jalan cerita dia lebih kurang macam cerita spider man yang asal gak... cume ade kelainan sket la... mungkin lagi syok kalo usha 3D... aku tengok biase punye aje... malas nak tengok yang 3D da la mahal... hahahaha... tapi keseluruhannya memang ok la citer nie.. tak rugi kalo korang sume nak pegi tengok... memang aku cadangkan tengok citer nie... disebabkan plot cerita yang telalu banyak... jadi citer nie memang lame la... nak dekat 3 jam gak aku kat dalam wayang tu tadi... nasib baik citer dia best... huhuhuh... kepada yang belum tengok... pegi la layan... memang terbaik cite nie...

No comments:

Post a Comment