Pages

Thursday, August 16, 2012

10/08/2012 kete aku kene langgar lagi....

assalamualaikum.....

dah nak raye nie macam-macam hal plak yang jadi....
jumaat lepas kereta satria kesayangan ku kene langgar dengan sebijik toyota caldina....

ceritanya begini...
hari jumaat malam sabtu yang lepas lepak-lepak bersama rakan-rakan Satria Crew Club (http://www.facebook.com/groups/132957793438719/)
balik daripada lepak tu.. aku pun pulanglah ke rumah dengan melalui lebuhraya persekutuan...
sesampainya aku di jalan syed putra terdapat 1 kemalangan antara kereta wira dengan kete ape ntah aku tak tau di bahagian tengah jalan... kire semua kereta nak masuk ke kanan la kan...
nak dijadikan cerita... mase kete aku sudah pun ada kat lane tengah... ade sebijik caldina dengan lajunya tak sempat brek la kot... sebab tu la dia langgar aku kan... abis kete aku... nasib baik kete aku sempat siap sebelum raye... kete aku siap pada 14/08/2012... kire cepat gak la kan... terima kasih pada kawan-kawan yang sudi membantu aku ketika aku tengah kusut malam tu... sampai rumah terus sahur... da la kete kene langgar... kene marah dengan mak sebab aku nie kuat merayap malam katenyer... kalo aku tak merayap.. benda nie tak kan jadi katenyer... nak wat macam mane... mak kan?? tadah telinge aje le... huhuhu... so kete aku siap dengan membuat tuntutan insurans daripada kete caldina tu... alhamdulillah siap cepat... tapi yang tak bestnyer... jek kete aku hilang... untuk pengetahuan korang sume... kete aku nie UK spec... so ade ciri-ciri yang lain sikit daripada kete satria lain kat malaysia nie... contohnyer bumper belakang tu... ade tracer light... cine tu cakap nak pasang balik kat bumper baru... hari aku amik aku tengok tak de pown... sial punye cine tipu aku... mase aku amik kete tu hari tengah hujan petang tu... nasib cine tu baik... kalo tak memang da kene hentak dengan aku agaknyer.... papehal pown boleh la balik beraya ke kampung daripada tak boleh kan? heee.... =D

abis kete aku....

caldina dehaka nieh...
papehal pown dengan ini aku nak mengucapkan selamat hari raya kepada semua kawan-kawan... sesungguhnyer inilah aku dengan 1000 kekurangan sentiasa membuat kesilapan.. hanya boleh memohon keampunan... sekian.... =D

No comments:

Post a Comment