Pages

Sunday, December 1, 2013

aktiviti dari 29/11/2013 hingga 02/12/2013...

Assalamualaikum wbt dan selamat pagi semua...
apa khabar? harap semua sihat-sihat belaka...

dah agak lama tak kemas kini blog mengenai aktiviti aku...
jadi kali ini nak berbuat demikian lah... hehehe...

Pada 29/11/2013
tarikh ini merupakan harijadi mak aku yang ke 44...
selamat harijadi mak walaupun tak sempat nak belikan kek...
tapi adik aku yang ke-2 masak untuk meraikan harijadi...

pada malam hari tersebut ade TT untuk satria crew club di Coffee Village Putrajaya...
















alhamdulillah aktiviti ini berjalan dengan lancar..
harap ahli baru satria crew club akan terus beri sokongan untuk aktiviti lain kali...
balik sampai umah nak dekat pukul 4-5 pagi jugak lah...

30/11/2013
macam biasa hari sabtu ade klas..
sampai klas pun lambat sebab klas sepatutnya mula jam 2 petang...
tapi aku sampai 2.30 pelajar yang bagus bukan?? hahaha...
ade ujian pulak.. dah la tak baca buku... walaupun pensyarah membenarkan untuk buka buku...
tapi kalo tak baca... memang tak guna... hampeh saja rasanya...
lepas habis ujian aku blah awal dari klas sebab ade makan malam RHB (tempat aku keje da...)
makan malam bertempat di One World Hotel...
sejujurnya inilah makan malam paling tak seronok yang pernah aku pergi...
mungkin pihak penganjur makan malam tersebut ada tertinggal sesuatu...
maaf ya atas komen saya itu...





tapi hadiah pintu dia memang menarik la...
RHB bagi "power bank" memang keperluan untuk semua yang memakai telefon pintar...
(tak sempat pulak ambil gambar "power bank" itu)

tengah lepak layan makan malam...
tiba-tiba kawan aku mesej...

lepas aje makan malam tu berancai lah aku terus ke shah alam...
nasib baik aku bawak baju... sebab memang niat nak lepak lepas makan malam tu... huhuhu...
jadi lepaklah aku di shah alam...


kalau korang semua perasaan kat dalam mesej aku dengan amy kat atas tu....
dia ada cakap pasal nak pergi PD kan?? memang kami semua berancai pergi ke sana...
bukan main spontan lagi... ingat dia main-main... rupanya betul-betul... hohoho...
sampai di sana ingat nak lepak kejap... tapi apakan daya... ade kereta yang rosak...
terpaksa tunggu sampai siang...
niat nak tengok matahari terbit dengan amy dekat blue lagoon tak menjadi....
tak mengapa ye amy nanti lain kali kita pergi lagi... kakakaka...
tanpa disedari kami sudah pun berada dalam bulan disember 01/12/2013




lepas selesai lepak kami pulang ke KL dalam pukul 3.30 petang macam itu lah lebih kurang...

dan pada hari yang sama kita semua dikejutkan dengan berita kematian Paul Walker...
dia merupakan pengaruh terbesar kalau ditanya mengenai kereta selepas Fujiwara Takumi...
nak buat lampu neon macam dalam 2fast 2furious tu... waaa... ='(
rest in peace yaw...

sekian itu saja dari saya...
Assalamualaikum...
=D

No comments:

Post a Comment