Pages

Monday, May 26, 2014

mari menderma...

Assalamualaikum w.b.t,

TT AMAL X-TUNED KL REGION UNTUK ADIK AIMAN YG MEMERLUKAN SUMBANGAN UNTUK MEMBIYAYAI KOS PERUBATAN PENYAKIT BELIAU.
*terbuka untuk smua region yg berada di kl.
*LOKASI: kdai minum hkl
*TARIKH: 30/5/2014 jumaat
*MASA: 11 malam
*ahli KL REGION TAKE NOTED. (MESTI HADIR)
*TURUT MNJEMPUT: SATRIA CREW CLUB

Saya wakil dari Kelab Kereta X-Tuned Satria Malaysia (Melaka Region) ingin memohon bantuan dari anda untuk sama-sama kita membantu Adik Haziq Aiman Bin Hidayat yang mengidap penyakit Kanser Kelenjar (Limforma) tahap ke-4. Adik Aiman berusia 3 tahun yang sedang menanggung kesakitan ini terpaksa berhenti meneruskan rawatan kerana tidak mampu untuk menanggung kos rawatan tersebut. Adik Aiman yang merupakan anak ke-3 daripada 6 beradik dikatakan mengidap penyakit tersebut sejak bulan November 2013 lagi. Adik Aiman yang dulunya seorang yang aktif dan lincah kini hanya mampu terlantar dan menahan kesakitan sahaja.
Lawatan Crew kami ke rumah Adik Aiman di Kampung Bukit Gedong, Melaka petang semalam bertambah pilu dan hiba apabila terdengar Adik Aiman meraung kesakitan kerana tumor yang membengkak itu bergesel dengan anggota badan yang lain. Hanya Allah sahaja yang tahu keperitan yang di alami oleh Adik Aiman.
Saya dengan rendah hati memohon kepada sesiapa sahaja yang ingin menghulurkan bantuan kepada Adik Aiman, bolehlah berhubung terus dengan kami di talian berikut. Bantuan yang dihulurkan akan kami pecahkan kepada 2 bahagian. Yang pertama dalam bentuk makanan, pampers serta keperluan Adik Aiman dan yang kedua dalan bentuk wang tunai. Wang tunai ini akan diberikan terus kepada bapa Adik Aiman untuk perbelanjaan rawatan. Bantuan dari anda amatlah diharapkan bagi meringankan bebanan yang ditanggung oleh keluarga Adik Aiman. Kerjasama dari anda kami ucapkan jutaan terima kasih. Hanya Allah sahaja yang mampu membalasnya, amin..
Untuk maklumat lanjut boleh hubungi:-
Leader:
Nazrin Bin Mustafah (Boy Oraphan)
What's App: 014-2317837
2nd Leader:
Mohamad Zurimi Bin Mhd Halil (Zurimi Ida Melaka Region)
What's App: 011-12279007
Setiausaha:
Mohd Haszairy Bin Asri (Ajat X-tuned)
What's App: 018-7906065
Bapa Adik Aiman:
Yart Diskang
What's App: 0126531679 / 01112846739

Jualan amal X-Tuned N9R utk adik haziq aiman..RM 5.00 setiap helai baju akan disalurkan ke tabung derma..semoga bantuan dari anda meringankan bebanan yang ditanggung oleh keluarga Adik Aiman. Kerjasama dari anda kami ucapkan jutaan terima kasih. Hanya Allah sahaja yang mampu membalasnya, amin..
kepada Allah S.W.T. kami berserah..

No comments:

Post a Comment