Pages

Monday, April 5, 2010

MALAS NAK SAMBUNG BELAJAR....

bile da naek sem 6 nie...
bile dikenangkan balik...
macam sangat malas untuk menyambungkan pelajaran ke peringkat ijazah....
MALAS yang teramat....
nak habiskan diploma nie pown 1 hal...
apatah lagi wat degree nanti....
sem nie da la aku carry 1 paper....
memang sakit hati (fail bermaruah kowt hehehehe....)
tapi naek sem 6 nie...
aku tak macam dulu lagi....
aku da jadi macam kawan2 aku yang lain....
sem nie ade 1 paper MAUT...
paper PRINSIP DAN AMALAN INSURANS...
ari tu midterm separuh klas kowt fail...
dan aku salah seorang daripadanya...
sejak dari tu aku mule rase ragu2 boleh ke aku blaja untuk degree nanti....
degree da konpem lagi susah daripada diploma nie.....
tak pe la...
ape yang penting skang nie...
aku kene abiskan diploma yang tinggal hanye sebulan lebey aje lagi...
wat mase skang nie aku putuskan pas abis blaja aku nak kije la..
then wat degree part time...
tengok la macam mane...
itu saje untuk kali ini...
heeee...
=)

p/s:
MUET
800/1, 800/3, 800/4 = 24 april 2010 7.30 am
800/2 = 5 may 2010 11.00 am session 2
(nie pown 1 hal gaks da tak lame pown lagi)

1 comment:

  1. biasala beb..lumrah belaja kan..nak hidup senang..kenala susah dlu..nk mewah cara cepat sekejap je..nak mewah cara halal yg mengambil masa..belanja mengajar kta erti kematangan..jgn putus asa dlm mencri ilmu..ape pun..ak sbg shbt mendoakan yg terbaik buat ko..deg mmg pyh..ak yg da final year skng sgt sakit utk menghabiskannya..tp kalo kta kuat semangat wat tuk adik2 n family, insyaAllah Allah akn permudahkan segala urusan.. kalo xsmbg deg pun xde mslh..yakin dgn rezeki Allah..ko tau dimana kemampuan dri ko...=)

    ReplyDelete