Pages

Tuesday, April 20, 2010

Terlepas Peluang....

hari ini hari selasa 20.04.2010....
merupakan hari???
dey macam ape da...
aku terus aje la ape yang nak disampaikan....
tadi lepas abis klas A5004 (english for commercial purpose) dalam kol 9.00 macam tu la selepas ade kuiz mengejut yang diberikan (nasib baek wat resume aje hehehehe) tapi macam haram gak la aku wat tadi da la tulisan aku amat lah LAWA... (hahahaha...)
ok kembali kepada apa yang hendak disampaikan....
lepas klas english tadi lepak kat food court breakfast jap...
perut kosong ma...
makan la nasik goreng berlaukan kentang goreng...
pergh...
lazatnyer package sebab perut pown tentu arah tengah lapar dan kebulur mase tu.....
selepas insiden itu aku temankan kawan aku bernama Dzafeera milanie pergi anta questioner kat mereka2 yang patut menjawab soal selidik itu selepas daripada itu aku bersama-sama dengan rakan-rakan yang lain pergi ke library menyiapkan projek dan ade juge wat ape2 yang patut (yang tu aku yang wat)...
then tepat kol 11 pagi aku pergi ke cc library (free dowh skang nie... besh giller)
aku pown gune la pc 12 setelah mendaftar name aku kat kaunter....
aku wat la kije data base yang sepatutnya di submit pada hari ini...
tapi ntah mengapa kawan2 sume mengatakan bahawa kene antar next week. (hehehe)
mase aku tengah kusyuk wat kije.... (tudia klimaks nak mai da....)
aku orang kol aku....

Beliau: helo....

afdhal: helo....

Beliau: yang nie encik Afdhalluddin ke?

afdhal: iye saye nape ek?

Beliau: saye daripada UM, hmmm encik skang nie tengah kije kat mane?

afdhal: ha?? saye belaja lagi la... bulan 5 nie abis la nape?

Beliau: la... ye ke? kami nak panggil interview nie? bile abis blaja?

afdhal: dalam penghujung bulan 5 gak la....

Beliau: tak pe la kalo macam tu, kami nak pakai orang urgent nie, bukan rezeki encik la agaknyer.

afdhal: dapat nie drpd jobstreet ke?

Beliau: iye tak pe la encik ye....

talian pown diputuskan....

aku punye la frust menonggeng....
tak pe la...
memang bukan rezeki aku....

then jam pown menunjukkan pkol 1.20 petang...
aku pown segera ke pusat islam untuk menunaikan solat zohor....
jadi 1 lagi hal plaks...
klas data base pada petang tadi ditangguhkan...
punye la penat menunggu...
argh...
nasib baek ade kije sket...
kutip la questioner kat dak2 klas 6b dan dpm 1 b...
thnx atas kerjasama anda....
then bagi balik questioner kat pija...
dia tetibe lak rajin nak kire bnd alah tu....
tapi si salima lak yang turun amik....
ape la si pija tu....
then aku sampai ke rumah dalam keadaan basah kuyup kerana hujan dan aku tak de baju hujan....
hahahaha...
sekian....

No comments:

Post a Comment