Pages

Wednesday, December 1, 2010

penghujung tahun....

sebut aje pasal hujung tahun soalan nie mesti akan ditanya "tercapai AZAM tahun nie???" hahaha... kalo tanye kat aku mesti aku jawab "ko sebuk pehal??" hahahaha.... aku tak suke sangat azam-azam nie... bagi aku ape yang penting adalah hari nie adalah lebih baek daripada semalam...
jike ari nie teruk lagi dari semalam... ade la benda tak kena sebab kite nie manusia, kelemahan itu adalah masalah biase bagi setiap manusia jadi terpulanglah pada kalian bagaimana mahu mengatasi masalah tersebut.... sebut pasal hujung tahun... kite akan menyambut tahun baru islam pada 07.12.2010 bersamaan dengan 1431 zulhijjah.... bertambah tua lagi setahun... hmmm... mungkin terlalu awal untuk aku buat kesimpulan untuk tahun 2010 nie... tapi takut tak sempat baek aku wat skang la... hehehehe..... sepanjang tahun nie 2010 nie aku benci sorang ***sy**** nie disebabkan aku sangat kecewa dengan beliau aku mule buat benda yang aku memang tak nak buat selama nie.... aku jadi seorang yang amat laen... mungkin kawan-kawan kate same aje.... tapi sebenarnye tidak.... dosa yang aku buat nie memang manusia tak leh nampak dengan mata kasar... tapi ALLAH itu maha melihat segala perbuatan ku.... bile da buat skali nak lagi lagi lagi dan lagi.... aku hanya mampu berdia mintak ampun dan maaf.... tapi boleh ke aku kembali ke pangkal jalan.... niat di hati nak selamatkan orang laen.... tapi dengan aku sekali tenggalam dalam dosa yang sama.... permudahkanlah urusanku ya ALLAH... kau yang maha mengetahui segalanya yang terbaek untuk hamba mu ini.... nak menyesal macam tak gune lagi ape aku leh wat skang adalah tebus semula kesalahan aku nie.... harap niat aku nie menjadi la dan juga mendapat restu ayah dan emak aku nanti....


*p/s : asal citer sedey lak nie.... =p

1 comment: