Pages

Monday, December 13, 2010

sabtu 11.12.2010-ahad 12.12.2010-isnin 13.12.2010

pada hari sabtu yang lalu aku ade dinner kat KLCC (kuala lumpur convension center)... grand giller tempat tu... samela dengan harge parking kete dia rm 8 sekali masuk... hahahahaha... besh la malam tu tapi part sedey dia aku tak dapat lucky draw i-pad,i-phone, tv lcd 46 inc, percutian ke bali... argh... sume besh2 tu... ruginyer tak dapat... but it was fun... ade anuar zain perform 3 lagu kesian kat dia mase dia nyanyi ramai giler aweks termasuk mak-mak orang nak amik pic dengan dia... hahahaha... anuar zain anda memang sangat cool (patut la ramai pompuan suke)....

pada hari ahad laks yakni semalam... tolong raja ezzat ezmir pindah angkat barang umah dia sebab beliau nak pindah... ade acap,zami,winston,farith,daniel n ganu... wat kije gelak-gelak aje semalam... pindah ke puchong raja skang nie... tak de la jauh sangat dari keramat boleh lepak lagi ye raja... jangan riso... heeee... petang tu bile da abis angkat sume barang... ape lagi??? sesi belanje makan la... kami makan kat satu kedai mamak nie. (tak tau ape name kedai tu) makan 7 orang (makan bagai nak rak) hanya rm jeng jeng jeng.... 62 hengget sahaje... tidak percaye bukan??? hahahaha... tapi memang sangat murah... pasnie nak pegi lagi kedai tu... ingatkan semalam nak tengok citer hantu mak limah balik rumah... tapi tiket da full house da... sangat kecewa dan kami semua hanya lepak-lepak kat kedai awe betul-betul depan wangsa walk.... ade la benda2 yang kami borakkan... seperti kawan kami si M tu.... aiya.... aku ingat ko da brubah... tapi??? aku tak tau la... smoga ko cepat brubah... dak-dak nie semakin lame semakin tak suke dengan perangai ko... kalo ko bace blog aku nie... tolong la pegi mintak maap kat dak-dak tu sume... pening pale aku la... =(

hari ini isnin...
heeee.... aku memang tak dapat hadiah yang besh-besh untuk cabutan bertuah pada malam kelmarin dan pertandingan gambar senyum yang aku masuk pown tak menang... memang sangat kecewa.... tapi nombor aku naek untuk lucky draw (hadiah kecik-kecik aje) pagi tadi kecoh kat opis sume orang tengok staff net... hahahhaa... dengan gembiranya aku tengok... nombor aku naek.... dapat la voucher jaya jusco rm100 balik-balik kije terus serang JJ kowt tadi... 2 helai kemeja aku beli... ahahahaha... itu pown berharga rm93 aje (aku bayar cash 13 hengget sebab nanti tak de baki) belen voucher lagi 20 hengget aku bagi kat ayah aku tadi... puas ati... satu kale merah satu lagi kale ape ntah... hahahaha... tapi memang lawa... sangat cool.. thank you great eastern... weeee...
=)

No comments:

Post a Comment