Pages

Saturday, June 9, 2012

info untuk kawan-kawan...


copy paste dr group MHOC's Marketplace

Assalamualaikum. Hanya untuk informasi supaya semua rakan

berjaga-jaga.Kes spoiler getah saya yang hilang dicuri minggu lepas

saya dah jumpa balik malam tadi bila mamat tu post dekat mudah.

saya terus buat deal dan kiteorg jumpa malam tadi dekat dataran.

bila sy tengok spoiler tu memang sah spoiler saya sebab ada tanda cat

yang saya buat sebelum ni, spoiler tu pun dah kemek sebab dia kopak.

bila mamat tu sedar dia dah kantoi,dia terus keluarkn pedang samurai

dan nak hayun dekat saya, nasib baik dapat tenangkn keadaan dan saya

terpaksa biarkan mamat tu blah. Mamat tu pakai PERDANA biru gelap

no plat WHF 1966,no telefon 012 2480349 dan no telefon kwn dia

016 3061983. jika ada kawan-kawan yg pernah berurusan atau teserempak

dengan mamat ni, sila berjaga-jaga sebab dia merbahaya. nama dia dlm

mudah Mr. Jejai. Hati2 semua. sy dh buat report polis ttg mamat ni.

#dr group efcm

Kawan-kawan Mintak Tolong Pantau Bende Ni..Katakan Tidak Pada Barang Curi !!

No comments:

Post a Comment