Pages

Monday, July 22, 2013

konvoi ke afamosa melaka 29/06/2013...

assalamualaikum wbt....
benda dah lame baru sekarang nak kemaskini...
buat pertama kalinya aku pergi konvoi tak bawak kereta sendiri...
tumpang orang atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan...


jalan-jalan afamosa tak buat apa pun...
hanya mandi-manda di afamosa waterworld...
penat memang penat sebab lepak sampai ke malam...
kene pulak tumpang orang...
habis aku kene layan kakak 2 orang tu....
hahahaha...
tapi apa-apa pun memang menyoronokkan...


gambar kat bawah ini entah macam apa dah aku tengok...
memang tak boleh bla...
hahahaha...


konvoi ini boleh dikatakan kurang meriah sebab tak berapa ramai yang ikut...
tapi nak buat macam mana??
kita tak boleh nak paksa semua orang untuk turut serta...
duit masing-masing kan?
huhuhu....


pertama kali aku tengok nak makan kene beratur panjang macam ini...
punya la ramai... memang sedap agaknya kedai tu...


memang menarik...
heee...

p/s: alhamdulillah aku dah dapat kerja baru.... 
lepas ini kerja di RHB pula sebagai personal banker...
lepas ini siapa nak buat pinjaman peribadi sila roger saya...
heeee...
sekian...


No comments:

Post a Comment