Pages

Thursday, June 3, 2010

Temu Duga Kerja Di Metro Parking Sdn Bhd....

semalam aku terima satu panggilan telefon berbunyi seperti:

beliau: helo

aku: helo...

beliau: boleh saye bercakap dengan encik afdhalluddin

aku: iye saye...

beliau: saye dari Metro Parking Sdn Bhd encik ade apply kerja melalui jobstreet kan?

aku: iye ade...

beliau: encik apply untuk jawatan general clerk?

aku: iye...

beliau: tapi kami nak offer kat encik jawatan area supervisor encik berminat?

aku: ok gak....

beliau: boleh datang interview esok?

aku: ha??? esok???

beliau: iye pkol 10... boleh??

aku: boleh2...

beliau: ok nanti saye akan emailkan kat encik segala butiran yang encik perlu bawa...
boleh saye confirm kan email address encik, afdhalluddin88@gmail.com kan?

aku: iye itu email address saye...

beliau: jumpe besok...

lebih kurang macam tua la ghupenyer panggilan telefon tu, aku pown kelam kabut menyediakan apa yang patut...
dan pada malam tadi aku cube untuk survey tempat bersama orang yang tersayang...
carik2 tak jumpe la plaks...
sampai kol 1 lebey gak la...
then aku decide pagi nie nak kol dia macam mane nak sampai ke office...

Metro Parking Sdn Bhd
lot1-4 level 5 pusat bandar damansara
damansara heights
50490 kuala lumpur

kalo korang nak tau...
sepatutnya aku interview pagi tadi kol 10...
disebabkan lambat aku sampai betul2 kol 10...
hahahaha...
thanks kat aci yang kije kat metro parking kat plaza damansara...
yang bagi tau aku mengenai lokasi sebenar ibu pejabat metro parking...
and thanks gak kat abang polis mane ntah sebab ade gak membantu aku mencarik jalan...

nasib baeklah proses temu duga tadi berjalan seperti biasa...
ok aje la..
puan akma tu tak de strict sangat...
heeee....
kalo aku dapat kije nie...
kije aku multitask..
kene supervise staff...
kene collect duit parking..
custumer service...
wat report..
and kene ganti staff kalo tak cukup (yang nie aku macam tak suke sket)
heee...
tapi ok la....
so papehal pown kije aje la kalo dapat..
gain experience...
itu yang penting...
heee..
=)

5 comments: