Pages

Tuesday, November 1, 2011

angau....

hampir sebulan rasanya aku merajuk (gedik gila) semalam tak tertahan lagi rindu pada DIA.. aku pun telefon la dia (petang lepas balik kerja)

sekali dering aje terus dia angkat...

dia: halu....

aku: helo...

dia: ape citer da lame tak call tetibe aje call...

aku: rindu agaknyer... (heheheh....)

dia: rindu juga...

aku: kat mane nie???

dia: kat kedai makan....

aku: dengan umi ke???

dia: iye dengan umi....

aku:....

dia: kete macam mane???

aku: eksiden kat sempah ari tu... huhuhuh...

dia: ha?? pegi dengan sape???

aku: sorang aje...

dia: teruk tak???

aku: bumper depan jahanam (sakit mate gak la tengok)

dia: abis kene towing ke kete???

aku: tak la boleh aje jalan lagi...

dia: tu la pegi touge tak ajak....

aku: call pun bukannye reti angkat mesej pun tak reply.... (nie la sebab aku majuk hehehehe....)

dia:.... hmmm... nanti saye mesej makanan da sampai nie nak makan....

aku: ok makan lelok... sorry kacau...

dia: ok... bye...

aku: bye...


*macam itu la ceritanya lebih kurang aku pun tak berapa nak ingat tapi macam itu la jalan ceritanya.... huhuhuh...

ya allah ya tuhan ku... kuatkanlah jodoh kami... bercinta bagai nak rak dah nie.... moga-moga kami disatukan... amin..... =)

No comments:

Post a Comment