Pages

Sunday, November 6, 2011

hari raya qurban bersama ... hehehehe....

cerita ini bermula pada 05/11/2011 yang lalu pada jam 1.41 pagi di mana ada 1 panggilan telefon yang tidak dijawab oleh aku akibat tak terperasaan panggilan telefon yang dibuat... apabila aku sedar ada panggilan yang tidak dijawab itu aku menelefon semula pada jam 2.45 pagi... bunyinyer lebih kurang macam ini la...

aku: helo

dia: helo, asal tadi telefon tak angkat???

aku: tak pasan la... touge tadi kat genting nie.. hehehehe...

dia: touge tak ajak... huh!

aku: touge last minute la...

dia: ye la tu.. hmmm, nanti raye aji nak datang umah leh tak??

aku: ha?? boleh aje.. datang la...

dia: betul ke nie?? hehehehe...

aku: iye nak datang, datang la....

dia: hmmm.. ok la nanti papehal mesej...

aku: okie babai 143

dia: okie babai 1433

macam tu la lebey kurang citernyer.. ini merupakan gambar yang diambil pada hari ini:

yang ini gambar kat rumah dia....


yang ini gambar kat umah aku plaks...

No comments:

Post a Comment