Pages

Sunday, November 21, 2010

asboon dan iqbal M

assalamualaikum dan salam satu malaya.... ewah... hahahaha... x leh bla... ari nie nak cite sket pasal ape yang tlah terjadi pada hari ini... sangat seronok la... aku da lame tak lepak dengan diorg nie... wazir pown ade tadi... dia pown da pakai satria skang nie... argh... asal sume orang nak tiru aku... hahahaha... joking.... ingatkan diorang nie nak perform ghupenyer sesi rakaman aje tadi... patut la tak ramai orang geng-geng kite orang aje la pown.... so leh la nak dok depan skali tengok diorg nie maen....

nie gamba asboon






iqbal M





dalam perjalanan ke dutams tadi dalam kete iqbal soh pasang lagu dia kat kete aku....
mase tengah dok layan tu dia ade cakap..

"aku kecewa dengan diorang nie (ElektrikRetro) sebab tu la aku wat solo macam skang nie.. tengok impian aku da tercapai"

kacik ati aku bal bile ko cakap macam tu... rasenyer da setahun lebih ElektrikRetro tak perform... aku naek segan bile orang tanye aku "bile ko nak perform???" kalo ko bace blog aku yang tak seberape nie bal.. aku memang kecik ati dengan ape yang ko cakap tadi... aku tau ko ade diploma dan juga ijazah dalam muzik... ape la sangat kami nie... memang tak sampai ilmu muzik macam ko... sepatutnya ko bawak kami naek same-same... tapi ko nak naek sorang-sorang aje... tak pe la... mungkin bukan rezeki aku nak kembangkan bakat dalam muzik nie.... =(

1 comment: