Pages

Saturday, November 20, 2010

sabtu 20.10.2010

semalam aku terpakse kije pada hari sabtu.. tak pe claim kerja lebih mase ok... hahahaha.. balik aje dari opis dalam kol 1 lebey singgah mcd jap sebab tetibe rase nak melantak mcd... then balik umah... lepas tu daniel kol..

daniel: weh ko nak tengok wayang tak????

aku: jom le...

daniel: ko kat mane???

aku: aku kat umah baru balik....

daniel: ko pegi makan dulu ke ape ke siap-siap dulu jap agi datang umah aku... wan Z pown ade skali....

aku: orait...

sampai aje umah dia... si daniel nie tak mandi lagi... rase macam nak terajang pown ade... hahaaha.. tak de la... dia ajak tengok takraw semalam malaysia vs thailand... malaysia kalah apakan daya... pingat perak pown ok ape... lepas abis tengok takraw daniel pown siap nasib baek tak lame.... pastu dia ajak pegi makan pulak... pegi la teman sebab wan z pown nak balik umah nak tuka baju dulu... tengah lepak-lepak raja tepon dia pown nak ikut skali... lepas tu kami berempat pown berangkat la ke wangsa walk untuk tengok citer harry porter... sampai aje kat sane... wayang da penuh.. sampai mid nite lak tu... pergh... macam mane nak tengok nie... kemudian kami mengambil keputusan untuk maen game aje kat sebelah wayang tu... macam game kite orang main... dayntona la... street fighter la.. batlle gear la... macam-macam lagi... da puas maen diorang ajak maen pool lak... aku da la tak penah maen... macam haram aje... susah gak nak hayun que (kayu) snuker tu... banyak kali aku kene gelak semalam.... hahahaha.. tak pe la.. but i have a really good time yesterday... terima kasih daniel, wan z n raja.... =)

No comments:

Post a Comment